26 april 2018

Freya Artjourney challenge #89

Door vele stempel liefhebbers is de stempel sheet "Freya" al in de armen gesloten. Een prachtige stempelsheet. Ik kon het dan ook niet laten om er in de challenge van deze maand mee aan de slag te gaan. De achtergrond was al eerder gemaakt met de gelliplate. 
Daarna met Distress Oxide twee kleuren op gestempeld. Ook van de sheet "Ben" heb ik stempels gebruikt. Ik wilde er ook een beetje stoere kaart van maken. De bloemetjes zijn van een pons. Ik heb het wel zoveel mogelijk bij deze kleuren gehouden. Freya zelf heb ik nog wat in gekleurd met colorsoft kleurpotloden. Ik hoop dat ik jullie weer een beetje tot inspiratie mag zijn en tevens doet deze kaart mee met de Artjourney challenge #89. Geniet van de dag. 

Groetjes, Regina 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...