28 april 2018

Flower Colors

Vandaag wil ik jullie 2 kaarten laten zien. De technieken zijn het zelfde. De techniek gezien en geleerd op het Art Specially Event van Hermine. Eerst Distress Oxides direct aanbrengen op je kaart. Daarna template erop leggen en niet niet verschuiven met een babydoekje of met een keukenrol de kleuren uitwrijven. Template verwijderen en goed laten drogen. Stempel erop zetten met watervaste inkten in de stempel waar jij het wil kleur verwijderen met water of evt. met chloor. Daarna deze weer inkleuren met aquamarkers, potlood of distress inkt. Ik heb het gedaan met chloor. Ik merk wel dat dan de enige optie is het om in te kleuren met potlood. Ik ben redelijk tevreden en het is echt super leuk om te doen. Leuk dat je weer kwam kijken op mijn blog. Heel fijn weekend verder. 

Hartelijke groeten,
Regina 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...