25 april 2018

flower cards (Droomland)

Kaarten gemaakt door middel van eerst een half A4 vel aquarelpapier kleur te geven met Distress Oxides en water. Laten drogen. Daarna achtergrond stempels erop gestempeld o.a. van Chocolate Baroque en de kleuren die ik al gebruikt had in mijn achtergrond. Daarna de bloemenstempel ook van Chocolate Baroque gestempeld met zwart Archival. Daarna met Amsterdam Acrylverf rood om de bloemen heen geschilderd. Beetje nog bewerkt met witte en zwarte sharpies Zo heb je een achtergrond. Daarna deze in verschillende maten gesneden om er kaarten en labels van te maken. 
Diverse stempels van o.a. Artjourney het schommelende meisje en de vlinders op een kaart gebruikt. Ook een vlinder van Chocolate Baroque mocht niet ontbreken. 
Ik heb inmiddels diverse achtergronden gemaakt, dat betekent binnenkort meer. 
Hele fijne dag. 

Groetjes, Regina 





3 opmerkingen:

  1. Wow, Regina, schitterend!!
    De krachtige kleuren maken er een super vrolijk geheel van.
    Erg mooi en ik ben wel nieuwsgierig naar jouw vervolg, hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke techniek, prachtige kleuren ook! Een supermooie set!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...