13 maart 2018

Brusho flowers

Het werd weer eens tijd om wat te posten. Ik ben de afgelopen weken aan het stoeien geslagen met Brusho. Ik heb er een soort haat liefde verhouding mee, zullen we maar zeggen. Ik vind het nu in ieder geval weer leuk. Het is zoals Brusho natuurlijk is, het wordt niet zoals je verwacht en dat maakt het leuk, maar kan ook wel eens lastig zijn.

Deze kaart is in ieder geva, l vind ik zelf heel leuk geworden. Een stencil/template afdruk op Aquarelpapier. De bloemen ingeschilderd met Yellow, Orange en Vermillion. Deze ook op de achtergrond gebruikt. De bloemen overigens eerst gestempeld met Archival Plum. Tot gauw weer met een nieuwe Brusho kaart. Weinig nodig om een leuke kaart samen te stellen.





1 opmerking:

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...