22 juni 2017

Butterflies Hugs


Voor dat deze kaart er was, puf  heb ik heel wat uit geprobeerd voordat ik tevreden was. Niet van de warmte hoor. Drie kleuren en niet kleuren die ik niet vaak gebruik, maar om mee te kunnen doen met de kleuren challenge van Leuke stempels moesten deze toch worden gecombineerd en ja blij mee. 
Ik heb Adirodack Stream, Pebble en Distress inkt evergreen bough gebruikt. De stempels zijn van Darkroomdoor en allemaal te koop bij Leuke Stempels. 
Ook mocht Embossingpoeder en Gesso niet ontbreken bij het maken van deze kaart. Ik ben benieuwd naar jullie reacties en dus altijd leuk als jullie een berichtje achterlaten. 

Groetjes, Regina 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...