19 maart 2017

Spring Bird

Vandaag laat ik jullie deze kaart zien, heerlijk voorjaar,  al is het buiten nu ver te zoeken. Dan zoeken we het toch lekker binnen op. Deze kaart gemaakt. 
Eerst uit een dubbel kaart 2 cirkels gesneden. Daarna van dezelfde kaart kleur nog een cirkel gesneden. Zo kun je de cirkels aan elkaar maken en in een enveloppe versturen. Ook nog twee cirkels gesneden uit watercolor papier. 
Deze twee geblend met Adirondack inkt Aqua. Daarna op de ene de Spring bird gestempeld met Archival Jet Black en op de andere de tulpen gestempeld. 
Alles ingekleurd met colorsoft kleurpotloden en geblend met de blender pennen van Stampin-up. 
Ook de tulpen ingekleurd net als hierboven. Daarna heb ik de tulpen stuk voor stuk afgeplakt en de bloemetjes stempel erop gestempeld met Adirondack Lettuce. Doordat het niet watervast is loopt het door mijn zweethandjes een beetje uit, maar is eigenlijk best mooi. Ik had helaas nog geen watervaste inkt in die kleur. 
Op een apart velletje (strookje) heb ik de kelken gestempeld eerst met lichtgrijs van Memento met een stempel liniaal. Daarna ook met stempelliniaal de zwarte er overheen, tussen gezet. Toen ik tevreden was heb ik deze uitgeknipt. 
De gestempelde cirkels nog een keer geblend met Adirondack Pool langs de rand. 
De kelken heb ik op de cirkel geplakt met de tulpen. Langs de cirkel uitgeknipt. 

Op de kaart cirkel waar op de vogel wordt geplakt nog wat gestempeld met Archival black voor wat extra's. Is ook een stempel van Chocolate Baroque. 

Daarna de gestempelde cirkels van watercolor papier op de groene kaart geplakt. Zo heb je een leuke voorjaarskaart op een andere manier. Om de lente vogel rechtop te laten staan heb ik uit een klein stukje papier nog een bloemetje gestempeld en met foam tape opgeplakt, zodat deze daar achter kan blijven staan.

Laat het voorjaar nu maar komen.

Tot gauw met weer nieuwe creaties.
Regina 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...