12 maart 2017

Lentekriebels

Deze kaart wil ik jullie graag laten op deze prachtige lentedag. Bij het maken van deze kaart krijg ik echt de lentekriebels. Heerlijk buiten, genieten van de krokussen, narcissen en het buiten zijn. Vandaag was zo'n dag. Ik heb heerlijk genoten van het mooie weer. Ik hoop jullie ook?
Deze kaart gemaakt met de Chocolate baroque stempels. Ik heb er nog geen tekst opgezet, zodra deze een bestemming krijgt dan ik er de juiste tekst bij doen. 
Aan te pas kwamen wat distress en Adriondack inkten en versafine mocht ook niet ontbreken. Het mooi inschilderen van deze stempel is een vak apart het heeft zulke mooie fijne lijnen dat je er helaas gauw naast gaat. Voor de bodem (lees aarde) mochten mijn molow Aqua twins ook niet ontbreken. 

Ik wens jullie een fijne voorjaarsweek toe. 

Groetjes, Regina


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...