25 juni 2012

Leuke post

Hoi allemaal,

Ik heb de laatste tijd echt geen tijd om wat te maken. Ik ben het langzaam weer aan het oppakken. Heel druk met het maken van een prachtige musical decor op school van onze middelste. Zij zit in de laatste week op de basisschool. Volgende week begint hier de vakantie. Ook waren er vele andere verplichtingen.
Ik kreeg vorige week leuke post van Marleen. Dit wil ik jullie natuurlijk niet onthouden. Had een paar weken geleden ook wat leuks gestuurd naar Marleen. Blog van Marleen
Leuk dat jullie weer kwamen kijken op mijn blog. Houd mijn volgende post in de gaten, want ik wil een candy gaan weggeven.....
Tot gauw. Lieve groetjes, Regina  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik word blij als je een bericht achterlaat. Dank je wel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...